czwartek, 30 marca 2017

NIC MĄDREGO odc.1: Polędwica prosto z siaty!



Witam, Was wszystkich najserdeczniej jak się da.
Powróciłam do blogowania, aby znów cieszyć was, bądź degustować moim słowem.
Trochę mi się zatęskniło za wylewaniem żali w internetach, a terapia blogowa jest naprawdę kojąca. Jak tak sobie myślałam co by tu napisać na sam początek, aby wrócić do gry z przytupem, pustka wypełniała moją głowę. Siedziałam samotnie w biurze, bo Rafał pojechał podbijać Rzeszowski rynek poligraficzny, a że mam chorą przypadłość i kiedy jestem sama czy to w domu, czy to w pracy musi mi cos huczeć, więc oglądałam kolejny wiele wnoszący do mojego życia odcinek na YouTube. Pani na ekranie mojego komputera wypakowywała zakupy, opowiadając przy tym z entuzjazmem, że zakupiła polędwicę. Mimowolnie odwróciłam głowę w stronę owej Pani i ujrzałam 200 000 tysięcy subskrypcji. Ja pie***lę - pomyślałam, hit !
Zaczęłam się nad tym zastanawiać, polędwica-polędwicą... Pani-Panią, ale kto do cholery jasnej to ogląda... Ty-zapiszczały radosne głosy w mojej chorej głowie.
Tak jest moi mili, nie wiedzieć czemu lubię oglądać te bzdety, w jakiś niewyjaśniony i podstępny sposób Snapchaty czy YouTuby wpłynęły na mnie. I wygląda na to, że nie jestem jedyna, w tym przypadku pozostałe 200 000 tysięcy kretynów mojego pokroju też to LUBI. Lubi polędwice prosto z siaty.
Snap to trochę inna bajka, tam oprócz tego, co mnie naprawdę interesuje, kocham oglądać blogerki modowe.
Nie chodzi mi tu o te nazwiska z pierwszych stron gazet, bo te lubię , cenie i szanuje, ale takie, które na siłę pokazują swoim 2 obserwatorom (między innymi mnie), że są modne.
Wtedy nic mnie tak nie dobija, jak jedna myśl- Ty nie jesteś fashion!
Wstydź się Adrianno, wstydź !!! Nigdy nie zostaniesz FASHIONISTKĄ!
Ostatnio naszą 3kreskową konwersację, zdominowały zabawne (zapewne tylko dla nas) pseudomodowe filmiki, tak nas to rozbawiło, że postanowiłyśmy pokatować tym również Was.
Założyłyśmy Sanpa, na którego serdecznie was zapraszamy-będzie żałośnie!
Tylko pozwólcie nam się rozkręcić, aby swobodnie wpłynąć na głębokie wody Snapa, potrzebujemy trochę czasu na obycie.

Zapraszamy równierz na nasz instagram oraz instastory:)
Ciumkam was radosnie
Adatoniewypada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz